vineri, 4 august 2017

Mid-Year Book Freak Out



Mulţumesc tare mult Maria pentru tag. E scuza perfectă ca să îmi readuc blogul la viaţă. :) M-ai salvat.

1. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017?
 
Picnic la marginea drumului de Arkadi şi Boris Strugaţki.
E scurtă şi puţin cam bizară şi a ieşit perfect din tiparele în care m-am cufundat anul ăsta.

2. Cea mai bună continuare (a unei cărţi) citită în 2017?
Cred că am terminat Catching Fire în 2017. Este al doilea volum din trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins. (ca şi cum nu aţi şti).

3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat.
Serendipitate de Andrei Cioată. :) Chiar că vreau neapărat.

4. O lansare anticipată din a doua jumătate a anului.
Aici chiar nu ştiu ce să răspund.

5. Cea mai mare dezamăgire
Engima Otiliei, cred. Ori am fost eu prea zăpăcită anul ăsta, ori... nu ştiu. Am să-i dau o a doua şansă cândva, dar deocamdată mi-a ajuns cu lecturile pentru bac.

6.Cea mai mare surpriză
Iona de Marin Sorescu. Nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult... Nu pretind că am înţeles totul, dar mi se pare o piesă superbă, plină de semnificaţii profunde.

7. Noul autor preferat.
Nu cred că merge să spun că am un nou autor preferat după ce am citit o singură lucrare de-a lui.
Marin Sorescu, poate? Pentru că vreau foarte mult să citesc şi alte cărţi scrise de el.

8. Cel mai nou crush pe un personaj
Eu nu am crush-uri. (zise ea încercând să pară mai interesantă)

9.Cel mai nou personaj preferat
Iona... El singur.
(îmi pare rău, mă repet groaznic)

10. O carte care te-a făcut să plângi
Nu am plâns, dar Moromeţii de Marin Preda îmi pare o carte atât de tristă încât e minunată.

11.O carte care te-a făcut fericit
Iona
N-am citit cărţi fericite anul ăsta.

12. Cea mai bună ecranizare a unei cărţi pe care ai văzut-o anul acesta
Cocoşatul de la Notre Dame. Ştiţi voi? Animaţia Disney? :) L-am văzut chiar de anul nou şi mi-a plăcut aşa mult.
Nu ştiu dacă se pune pentru că nu am citit cartea...
Deşi ştiu că Victor Hugo scrie cărţi serioase...Şi tragice... Hai să ne bucurăm oricum că filmul ăsta simpatic există.

13. Recenzia preferată scrisă până acum.
Nu ştiu cum să spun asta să sune mai puţin penibil...
Am scris o singură recenzie pe blog. Şi nici măcar nu a fost anul ăsta.

14.Cea mai frumoasă carte pe care ai primit-o sau ai cumpărat-o anul acesta.

Imagini pentru little women pink cover

Mie îmi pare superbă.

15.Ce cărţi trebuie să citeşti până la finalul anului?
Toate cărţile necitite din bibliotecă (deşi ştiu că nu o voi face)
Vreau să termin Hoţul de cărţi. Apoi ar mai fi Darul lui Jonas, Alchimistul, Contesa de Charny, o carte de Ligia Seman (mă mai gândesc eu care). Asta aşa, neapărat, neapărat. Mai sunt multe altele.

Îndrăznesc şi eu să dau tag cuiva...Boundless Daydreamer. Şi dacă mai e cineva care vrea să facă această leapşă şi încă nu a făcut-o acum e ocazia. Vă rog, uitaţi-vă la ea... E tristă de la răspunsurile mele seci :( Faceţi fericită o leapşă cu răspunsurile voastre frumoase.



4 comentarii:

  1. Haha, ce simpatica ai fost cu finalul de la punctul 12 :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult pentru leapșa! Am să o completez de îndată :-).
    Și mie mi-a plăcut ”Iona” foarte mult. Chiar îmi pare rău că nu am mai citit altceva scris de Sorescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aștept sa iti citesc răspunsurile :)

      Ștergere