sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Eu şi hobby-urile mele

Nici n-am început bine blogul şi am luat deja 2 luni pauză. Lipsa mea de organizare îşi spune cuvântul. Între timp, nu prea multe s-au întâmplat. NaNoWriMo s-a terminat cu mine scriind şi mai puţin decât anul trecut, dar având în vedere că am avut alte lucruri mai importante de rezolvat eu sunt mulţumită de cele 5 mii de cuvinte şi de simplul fapt că am acum o poveste începută. Dacă va avea şi un sfârşit, rămâne de văzut.
Azi mă simt mai ameţită ca deobicei, dar nu voiam să mai amân vreo postare. Aşa că iată-mă, trecând brusc la alt subiect.
Citesc cam maxim cinci bloguri active (ah, ce-mi lipsesc unii oameni) şi ar fi loc şi de un al şaselea...Şi al şaptelea şi tot aşa...Sunt tare curioasă. Cum reuşiţi să decoperiţi bloguri noi? E vreo metodă care îmi scapă?


Aş vrea să mai anunţ faptul că ideea celor trei cuvinte rămâne încă în picioare. Cuvintele voastre sunt binevenite! Precum şi orice altă sugestie. :)

8 comentarii:

  1. Si eu sunt in cautare de bloguri noi.
    De obicei ma uit la ce au altii in lista de bloguri, la "persoane interesate", si uneori la comentariile de pe alte bloguri.Sa vad daca cine a scris are si el blog.Din pacate nu am mai gasit ca inainte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu fac exact la fel! Dar aşa cum ai spus tu, parcă îmi e din ce în ce mai greu să găsesc un blog care să-mi placă. Sau dacă găsesc mi se întâmplă des să văd că persoana respectivă n-a mai postat din 2013.
      În orice caz, mulţumesc că m-ai descoperit! :)

      Ștergere
  2. Și eu caut bloguri noi (sau nu neapărat noi, ci nedescoperite de mine), însă mi se pare din ce în ce mai greu. Chiar acum căutam și, din toate link-urile pe care le aveam în bară, nu mi-a plăcut niciunul. Nu-i vorba că sunt eu ipocrită, dar mi se pare că majoritatea nu își dau interesul și când văd că ultima postare e din septembrie, nici măcar nu mă mai uit la celelalte postări. Mi se pare că ideea cu blogul e și să fii constant. Oricum, ca să-ți răspund la întrebare, eu mă uit de obicei pe blogurile pe care le urmăresc în lista lor de bloguri pe care le urmăresc ei.

    Spor în tot ce faci și o săptămână minunată îți doresc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate s-a mutat toata lumea pe wordpress sau altundeva, nu mai stiu ce sa spun. :))
      Multumesc si tie la fel, Roxi!

      Ștergere
  3. Mai demult, când eram la începutul bloggingului, căutam şi căutam cu metodele de mai sus. Am intrat în diferite cercuri, dar, fiind micuță, îmi era mai ușor să urmăresc bloguri cu poze si cam atât :) Acum m-am "liniștit", să zic aşa. Am ce citi, dar -aici e buba- nu prea citesc..în ultima vreme, scriu, dar nu mai citesc alte postări :) poate e mai bine aşa. Se va rezolva până la urmă...dacă vrei să găsești un blog care să te atragă, gândește-te mai întâi pe unde l-ai putea găsi. Poți căuta si e google un anumit subiect si poate gasesti ceva :) E destul de complicat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt invers. Scriu mai puţin decât citesc. :)
      Mulţumesc pentru comentariu şi sugestii!

      Ștergere
  4. Hmm...eu mă uit de obicei prin listele celor pe care îi am deja, însă da, bloguri sunt dar fiecare cu gusturile lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S. Trei cuvinte... dor, nebunie, primavara.

    RăspundețiȘtergere