marți, 1 noiembrie 2016

NaNoWriMo. Mic anunţ de neinteres public.

A scrie un roman de 50.000 de cuvinte în timpul lunii noiembrie îmi e imposibil? Ultima dată când am participat m-am oprit pe la 7.000?  E genul de lucru la care participarea în sine mă face să mă simt bine? Răspunsul la toate e da. 

Cu asta, dragi cititori văzuţi şi nevăzuţi, îmi anunţ participarea şi anul ăsta. Mă găsiţi aici.
Dacă lucrurile vor decurge cum vreau eu probabil că voi posta fragmente din ce mai scriu. Şiii dacă cineva care participă citeşte asta chiar îl rog să îmi lase şi mie un semn. Let's be writing buddies!


Cam asta e tot ce am avut de spus. Un noiembrie frumos să aveţi!

5 comentarii:

  1. Dragă Anster, îți doresc mult succes şi multă inspirație! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguuț, multă baftăă! *.*

    Să știi că te-am nominalizat la un tag simpatic, care sper să-ți placă: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/11/the-pastry-book-tag.html Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes mult! Să ne ții la curent! ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes!

    PS: Te invit la un concurs ♥ http://heartofthewords.blogspot.ro/2016/11/concurs.html

    RăspundețiȘtergere