sâmbătă, 29 octombrie 2016

Fall Time Cozy Time Booktag







Leapşă pe jumătate furată de la Roxi Adina de pe Gânduri despre cărţi. O să las şi eu 
la rândul meu întrebările în engleză  pentru că sunt o persoană leneşă şi nu cred că incomodează pe cineva în momentul ăsta. Ok şi pentru că sunt terifiată de gândul că traducerea mea liberă va suna prost/ va fi incorectă şi astfel mă voi face de râs în faţa întregii planete.







Crunching Leaves: The world is full of color. Choose a book that has reds, oranges, and yellows on the cover.




Dacă aţi ştii voi de când e poza asta



Am râs la cartea asta. Cred că e singura la care chiar am râs cu voce tare. Ţin minte că şi reciteam ceva din ea când mă simţeam prost şi imediat mă înveselea.

Cozy Sweater: It’s finally cold enough to don warm, cozy clothing. What book gives you the warm fuzzies?



E, de fapt, o carte dulce-amară, dar care mi-a plăcut enorm şi, stând cu picioarele pe calorifer şi citind-o în timp ce ningea afară chiar am simţit că mă încălzeşte şi pe interor. Trişez pentru că nu e foarte tomnatică, dar hei. Winter is coming. Nu trebuie să uităm niciodată.

Fall Storm: The wind is howling and the rain is pounding. Choose your favorite book or genre that you like to read on a stormy day.


Orice. Nu am preferinţe în funcţie de vreme. Vremea, în general, nu mă afectează în mod deosebit. Totuşi, am citit asta când era octombrie. E realism magic, e scurtă, e drăguţă. Alegerea perfectă. 




Cool Crisp Air: Who’s the coolest character you’d want to trade places with?


Du-mă, Alice, în Ţara minunilor! Îmi place mult povestea în sine, tot non-sensul şi sensul ascuns în el. 


  
Hot Apple Cider: What under hyped book do you want to see become the next biggest, hottest thing?

Nu îmi place ideea de "hottest thing" pentru că, de cele mai multe ori, popularitatea asta se transformă într-un lucru negativ. Şi în plus cine sunt eu să spun ce ar trebui să citească ceilalţi? Dar parcă simt că întreabarea asta sigur se referă la YA aşa că voi spune că mi se pare că nu e mai puţin bună ca orice trilogie distopică YA. Din contră. A fost mult timp una din cărţile mele preferate.





Coats, Scarves, and Mittens: The weather has turned cold and it’s time to cover up. What’s the most embarrassing book cover you own that you like to keep hidden in public?



E aşa urâtă că nici o poză mai ca lumea pe internet n-am putut găsi.

Pumpkin Spice: What’s your favorite fall time comfort food/foods?

 vrea  fiu originală şi interesantă, dar nu. Plăcintă cu dovleac. O iubesc, mă iubeşte, nu e nimic să ţipe a toamnă mai tare. Mai ales, una făcută de bunica, aşa cum ştie ea. 




Nu. Nu aşa arată cea făcută de bunica. Şi nu am mâncat niciodată plăcintă cu frişcă? Dar hei, arată bine.













4 comentarii:

  1. Drăguțe răspunsuri! L-am primit şi eu de la Roxi şi abia aştept să-l fac, mi se pare foarte interesant!

    P.S.: Am reînviat şi eu, am revenit încet-încet în blogosferă, trebuie să m-apuc să scriu săptămâna asta nişte articole şi recenzii pentru că am mai mult timp, fiind şcoala altfel. :)) Mi-a fost dor să citesc persoanele dragi mie, vai!

    Lecturi frumoase îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aştept să citesc şi răspunsurile tale! :) Şi mie mi-a plăcut tare mult leapşa asta.

      Bine ai revenit! Oooh, săptămâna altfel...Ca o semi-vacanţă. Aştept postările tale!!
      Mulţumesc că ai trecut pe la mine.

      Ștergere
  2. Ahh, ce răspunsuri frumoase! Ador coperta de la "Alice Adventures in Wonderland". Să știi că am și eu o oarecare frică și reticență când vine vorba de engleză, pentru că îmi e să nu greșesc, dar cred că ar trebui să ne lăsăm de obiceiul ăsta. Până la urmă, din greșeli învățăm. :D

    Spor la citit! *.* (Te-am nominalizat la un alt tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/10/the-halloween-book-tag.html Dacă îți place, sper cu toată inima să-l faci și tu! Iar dacă nu, te mai nominalizez eu la altele, nu-i problemă >:D<)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ai dreptate. Data viitoare voi îndrăzni să traduc :))

      De fapt, nu prea le am nici cu Halloween-ul, nici cu genul horror. Deci de data asta spun pas. Dar îţi mulţumesc mult de tot că te-ai gândit la mine şi că ai trecut pe aici! Mult spor şi ţie, şi la scris şi la citit. :)

      Ștergere