miercuri, 31 august 2016

Leapşa: Liebster. Descoperă bloguri noi









Mulţumesc mult, Daria (blogul ei frumos aici)! Prima mea leapşă pe blog. Yay!

          Reguli:
1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
2. Listează regulile în postarea ta.
3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
5. Scrie zece lucruri random despre tine.
6. Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
7. Asigură blogurile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

       Întrebări primite:
      1. Ce hobby-uri mai ai în afară de a scrie și a citi?
          Mi-ar fi plăcut să am timp, răbdare şi îndemânare ca să pot răspunde DIY la întrebarea asta. Dar nup, eu mă uit la anime-uri. Şi începe să îmi placă din ce în ce mai mult să joc board games.


      2. Ce observi prima dată la o persoană?
          Nu prea ştiu sinceră să fiu. Dacă îmi zâmbesc sau nu, cred. Aşa îmi dau seama dacă să mă prezint sau să continui discuţia.

      3. În ce oraș ți-ar plăcea să locuiești altul decât cel natal?
            Braşov. Mi s-a părut un oraş aşa frumos, chiar dacă nu l-am vizitat prea mult. 

      4. Care a fost cartea care ți-a deschis lumea către lectură?
            Nu pot să spun că a fost una singură. Aventurile lui Buratino sau Cheiţa de aur de Alexei Tolstoi a fost una dintre primele cărţi pe care le-am citit şi mi-au plăcut mult. Dar apoi ar mai fi, desigur, şi Singur pe lume de Hector Malot care a fost prima carte care m-a impresionat atât de tare încât am şi început să plâng. Încă mai ţin minte scene şi nume ale personajelor.

   5. Îți plac concertele de muzică clasică sau piesele de teatru?
     Da, deşi nu pot să mă laud că am fost la prea multe.

  6. Ce personaj din cartea ta preferată ai vrea să fii? De ce?
            Nu am o carte preferată. Dar personaj...Poate că Jane Bennet din Mândrie şi Prejudecată. Personalitatea ei îmi pare aşa luminoasă, o combinaţie între blândeţe, tact, inteligenţă şi ei bine...lipsă de prejudecată.

  7. Ai vreo fobie? Care este?  
            Nup. Sau nu am descoperit-o încă.

 8. Ai citit vreo carte care ți-a schimbat percepția asupra unui lucru?
           Deşi am citit-o când eram mai mică, Mizerabilii de Victor Hugo m-a făcut să îmi doresc să pot scrie şi eu cu atât de mult înţeles. Şi pot spune că m-a făcut să privesc altfel oamenii, mai puţin critic pentru că niciodată nu le voi cunoaşte toată povestea.

 9. Ți s-a întâmplat vreodată un lucru dubios? (adică să ți se întâmple ceva foarte ciudat)
          O grămadă, chiar. Dar, ca deobicei, nu-mi vine nimic în minte când ar trebui să povestesc ceva. Totuşi, era odată să mă calce aceeaşi maşină de două ori. Asta se pune, nu?

 10. Ce părere ai despre autorii români?
          Nu am citit destul ca să am o părere. Deşi ştiu că ar trebui.

Lucuri random:
1.       Mă enervează foarte tare sunetul metalului frecându-se de metal.
2.       Învăţ germană.
3.       Am doi fraţi mai mici.
4.       Când eram mică îmi placea să mă caţăr pe bibliotecă şi să mă uit la coperţile cărţilor.
5.       Am 18 ani, dar tot mă simt ca o fetiţă.
6.       Când sunt la parter şi văd că liftul coboară încep să urc mai repede scările.
7.       Am o mare problemă legat de felul cum îmi organizez timpul.
8.       Am două agende albastre, una mov plină de stickere şi un carneţel mic şi roz: fiecare are un scop diferit şi nu cred că aş putea să trăiesc fără măcar două carneţele (nu, nu îmi ajunge unul) în care să scriu tot felul de prostii, chiar dacă nu le folosesc aproape niciodată pentru ceva legat de organizare.
9.       Fie pâine sau prăjitură, eu aleg colţul.
10.   N-am purtat niciodată ruj mov.


Am făcut tag-ul ăsta cam târziu, dar o să nominalizez şi eu câteva persoane. Dacă l-aţi făcut deja sau nu vă plac tag-urile atunci îmi pare rău, greşeala mea.


      Întrebări:


1. Poţi descrie un moment în care te-ai simţit cu adevărat fericit?
2. Ţi se întâmplă ca oamenii să creadă că ai o altă vârstă decât cea reală?
3. Ce culoare au ochii tăi?
4. Cine a fost ultima persoană care te-a făcut să zâmbeşti?
5. Obişnuiai să ai prieteni imaginari în copilărie?
6. Ţi se pare greu să-ţi exprimi sentimentele?
7. Un vis pe care încă îl ţii minte?
8. O carte pe care ţi-ai dorit să nu o fi citit?
9. Ce apreciezi la o persoană?
10. Ai un citat preferat?

1. Raisa-  Girl & Brainy
2. Oana- Dependentă de ciocolată
3. Sara- Resfeber
4.Shy- Shy Girl Story
5.Furelise- Meduza blândă

Am încercat şi eu

4 comentarii:

  1. Ce răspunsuri frumoase! Mă bucur că ai făcut tag-ul! Iar dacă îți plac, n-o să te uit nici data viitoare!
    Woow, eu credeam că eşti boboacă!😃 dar uite că m-am înşelat, hihi! Eşti o persoană foarte drăguță! ❤
    Lecturi frumoase! Te pupăcesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum spuneam, sunt destul de copilăroasă. :) Mulţumesc, Daria! ❤

      Ștergere
  2. Îmi plac răspunsurile tale, dar trebuie să recunosc că cel mai mult îmi plac lucrurile random despre tine. Nu știu, sunt atât de random! :)) Dacă nu te deranjează întrebarea, de ce începi să urci mai repede scările când vezi liftul coborând? Chiar sunt curioasă :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că nu mă deranjează. :)) Ei bine, în primul rând pentru că dacă pot să evit contactul cu o altă fiinţă umană doar de dragul de a da "bună ziua" o voi face şi pentru că mi se pare că se creează un moment uşor stânjenitor, dat fiind faptul că dacă persoana din lift ajunge să iasă cât eu încă sunt pe scări, ori o să ne ignorăm, ori eu voi fi cu spatele în momentul în care mă salută.

      Mulţumesc că ai făcut o vizită blogului meu! M-ai făcut fericită. :)

      Ștergere