sâmbătă, 16 iulie 2016

Mulţumire

Dacă ar fi să scriu o listă cu toate lucrurile pentru care sunt recunoscătoare nu s-ar putea termina vreodată pentru că bunătatea Lui Dumnezeu întrece cu mult orice mi-aş putea eu imagina şi se înnoieşte cu fiecare zi. Aşa că, Doamne, mulţumesc pentru fiecare moment când M-ai ajutat deşi nu meritam, pentru fiecare clipă de pace pe care mi-ai dăruit-o şi fiecare rugăciune ascultată. Am o voce fragilă, dar Tu îmi auzi până şi şoaptele. Oricât de cumplit vuiesc oceanele, aşa cum spunea un cântec, Tu mă veghezi şi ştii cine sunt şi încotro mă îndrept. Chiar dacă de cele mai multe ori, eu nu.

Azi sunt bucuroasă. E linişte înăuntrul meu. În inimile oamenilor care mă înconjoară poate e acum furtună şi eu nu pot să le aud strigătul sau nu ştiu cum să-i ajut. Mi-aş dori să Îi cunoască mai mulţi pacea. Siguranţa dată de a avea un scop, o direcţie în care să mergi şi mereu speranţa aceea care nu lasă nimic să te doboare pe deplin pentru că te poţi mereu încrede în Dumnezeu şi în faptul că El te iubeşte. Încă mă uimeşte cât de mică devine orice teamă şi îngrijorare, cât de frumoasă devine brusc persepectiva asupra vieţii atunci când te încrezi în promisiunile Lui şi în faptul că Isus şi-a dat viaţa să poţi deveni o persoană nouă ce nu mai poate fi doborâtă de tot nici de ce spun ceilalţi, nici de probleme şi nici de propriile slăbiciuni ("Şi El mi-a zis: Harul Meu îţi este de ajuns; căci puterea mea în slăbiciune este făcută desavârşită". 2 Corinteni 12:9)

Vorbesc în numele meu aici...Cu toate că sunt şi mă simt foarte binecuvântată, ştiu că nu o să trec prin viaţă ţopăind din floare în floare. Şi dap, aşa e, sunt atât de departe de a fi perfectă sau măcar aproape de cine cred eu că ar trebui să fiu. Dar Dumnezeu are un plan şi pentru viaţa mea şi nu e nimic mai liniştitor decât să ştii că Tata este în control, chiar şi atunci când fac pe mofturoasa şi mă plâng că nu-mi convin anumite lucruri, faptul că am zeci de mii de motive de mulţumire. (aşa cum spunea alt cântec) rămâne neschimbat...Aşa, ca dragostea Lui.

2 comentarii:

  1. La fel sunt si eu! Crec in puterea lui Dumnezeu si ii multumesc in fiecare zi pentru tot ce mi-a dat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur enorm să aud asta! Fii binecuvântată :)

      Ștergere