marți, 5 iulie 2016

Dragă Iunie,

De ceva ani încoace nu te-am putut suferi. Felul meu de a fi nu s-a potrivit niciodată cu al tău sau al fraţilor tăi. Spui atât de tare ce simţi, treci atât de repede de la o emoţie la alta şi schimbi ce nu-ţi convine fără să-ţi pese de nimic...Dar eu nu vreau să părăsesc senzaţia confortabilă a unor decizii ce nu trebuie încă luate sau să îmi schimb culoarea pielii. Şi totuşi mă forţezi să o fac. E atât de greu să respir cu tine prin preajmă, Iunie şi cu toate promisiunile şi planurile tale, cu felul în care îmi şopteşti că timpul  în care pot să mă mai gândesc a trecut. Dar îmi promiţi şi lucruri frumoase, ca şi cum ai încerca să mă faci să mă trezesc din amorţeală apucându-mă uşor de umăr.
Ce îmi place la tine sunt furtunile tale, cu felul lor de-a urla scurt şi dintr-o dată că eşti supărat. Dar oricât de multe fulgere ar fi, toţi ştiu că e doar o ploaie de vară...Şi trece. Iubesc asta la tine, Iunie, că nu stai cu durerea în sân ca toamna şi ploile ei mărunte şi reci. Nu-mi dau seama ce s-a întâmplat cu adevărat între noi doi anul ăsta, dar cred că ne-am înţeles mai bine ca deobicei. Poate pentru că n-am mai încercat să îmi doresc să nu exişti, ci te-am luat aşa cum eşti. Dar, trebuie să recunoşti şi tu că pe mine m-ai găsit altfel...Mai puţin dornică să mă ascund de tine printr-un somn adânc, ignorând ca în celelalte dăţi faptul că nopţile tale sunt scurte.

*ideea de a scrie o scrisoare către o lună a anului am luat-o de aici

4 comentarii:

  1. Mie îmi place iunie, îmi place vara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare cu preferintele lui ^^ desi adevarul e ca nu stiu multa lume ca mine din aceasta privinta

      Ștergere
    2. Eu ador luna iunie pentru că e luna în care îmi sărbatoresc ziua, luna în care ştiu că a început vacanța şi mă pot relaxa. :)

      Ștergere
    3. Vacanţă plăcută în continuare şi la mulţi ani foarte întârziat ~

      Ștergere